si cantek & kachak ;)

Tuesday, October 26, 2010

bahasa inggeris english omputih?

salam ;)
aku seorang pengkagum dengan orang yang boleh speking omputih sesedap rasa, sepantas masa, sebab aku masih tak mampu nak menguasai english cam orang lain, kalau nak dikira, maybe 30% je peratus penguasaan aku terhadap bahasa ni. watehel? huuuuuu~ sedih* dalam exam, tah pape lah yang telah aku repekkan sesedap rase dengan ayat ala-ala budak tadika kemas lagaknya. so pathetic, cewah. dalam femli aku, kakak nombor 2 ngan 3, iaitu angah dan uda punya english sangat terbaik. maybe sebab diorang super suka baca novel english since diorang sekolah. diorang selalu mempengaruh aku untuk baca buku cerita english budak-budak masa aku budak, tapi tak terpengaruh lansung sebab rasa bahasa inggeris super susah. sempit betul pemikiran budak kan ;) sekarang siapa yang menyesal ;p heeeee~ malu* tapelah, banyak lagi masa untuk aku belajar ;D

No comments:

Post a Comment