si cantek & kachak ;)

Sunday, August 14, 2011

content :)

assalamualaikum.

aye aye semua, akibat kekangan yang mengekang, maka lamalah aku tak mengapdate, sumpah gian doe!! huk, disebabkan lappy pinjaman aku dipinjam tuan dia(*okay abaikan), nak apdet guna lappy members, macam takde feel pulak, ngengade kan? tapi memang itu perasaan sebenar. kini lappy suda berada semula diriba, aku akan meneruskan karya aku semula(apekah??)

there are quite many things that i wanna post, but.... entah, i dunno where to start, so i need to be ridiculous first .. tettt, harap tak sangat mengarut. bytheway, before Ramadhan itu hari, aku ade ikot satu trip ke Kelantan by satu kelab dari UiTM Segamat ni, iaitu Kelab Inspirasi. dari Johor ke Kelantan, takde tambang, takde sewa penginapan, kira FREE of Charge, cuma provide money for shopping sendiri, siapa yang tanak kan? okay lah, yang ada event, test or what so over kat campus memang la takdapat kaaan. teheee.

macam-macam tempat pergi, bajet bawak ribuan ringgit, padahal.......... but still, we enjoy the trip so much, rase nak pergi lagi, wahai pihak UiTM, sering-sering la buat trip berpekdah seperti itu lagi iya, dapat lah aku dan rakan taulan mengeratkan silaturrahim bersama. awal pagi isnin puasa pertama kitorang selamat sampai semula ke UiTM Segamat terchenta. dan bermulalah bulan ramadhan aku dan rakan taulan di kampus. bersambung....

p/s ; sekejap aje dah tengah bulan ramadhan, tak perasan lak takde tinggal puasa lagi. hehe.

No comments:

Post a Comment