si cantek & kachak ;)

Sunday, December 18, 2011

bila aku taktau nak post apa....

assalamualaikum.

seperti biasa, bila takda apa-apa yang best nak dikongsi bersama disini, aku akan mengepost apa-apa yang aku suka, tak kira repekan, rekaan atau apa-apa saja. *berapa banyak 'apa-apa' daaa.

even masa menaip ni pun aku tengah berfikir, 'apa nak post ni? apa nak post ni? apa...' *pangg tampar diri sendiri* ouh, btw(terus ingat), jumaat lepas aku ada ikot rombongan pergi tempat orang yang homeless, the location is nearby with masjid jamek, kitorang pergi under kelab kaunseling uitm, even though kitorang bukan ahli, kitorang ikot je ;)

semua yang pergi adalah student perempuan, hell yeahh, heaven gila duduk dalam bas tayah nak cover tidur bagai *as if. pergi balik hari, and ada sebab kenapa aku tak balik rumah akak aku je dah alang-alang turun kl tu, sebabnya hari sabtu ada gotong royong dekat kolej aku, dan kehadiran amat penting untuk menjamin kependapatan kolej untuk aku pada sem depan.

berbalik kepada cerita, so, dah alang-alang tempat tu dekat je dengan masjed jamek, kitorang tak lepaskan peluang pergi jalan masjid india untuk shopping, certainly not me sebab saving, ceh.. first of all, we having lunch at burger king before going to masjid india. kawan-kawan aku ni kemain lagi, beli baju, beg, tudung, woah, who does't know, GIRLS, hehe.

kami diberikan limit masa, so, we were rushed to get what we want. and, as times ended, kitorang naik bas dan meninggalkan kota Kuala Lumpur. sampai segamat pun maghrib, balik bilik, super lepak. but i really had a wonderful time with my classmates.



p/s; ouh, most of em' is my classmates ;)

No comments:

Post a Comment