si cantek & kachak ;)

Thursday, March 3, 2011

tuhan dah alih batu besar tu, tinggal yang kecil-kecil saja

assalamualaikum.

fuhhhh, bukan nak mengeluh, just nak cerita betapa lega yang teramat sangat lepas habis present yang kitorang takot sangat sangat, tak tahu kenapa, tapi this time of presentation really make me and my friends nervous. sampai aku tak boleh tidur O.o tak pernah weh risaukan something sampai tak boleh tidur. diulang, never!

sumpah, aku tak tahu ape yang aku takut sangat, padahal present kat budak kelas je, and semua perempuan je, how come aku boleh nervous gila gaban. how? aku pon takde jawapan weh! okeh, luckily, we have well prepared the night before, and we know the flow, so tak carca merba lah.

lecturer's comments was't bad, she likes our slideshow cuz it simple, and she ask me 'amanina, awak nervous eh?' hado ka tanya, sudah semestinya lah. cuz i was talking quite fast, and it happen when i'm nervous, talk as fast as i can. but i still made my point. and my group members were good than me, huuu, jeles. hehe

p/s ; seriously, i feel relief so much cuz we just done our important task for business communication.  

No comments:

Post a Comment