si cantek & kachak ;)

Sunday, March 4, 2012

lelaki dan wanita.

assalamualaikum..

kali ni nak cerita tentang perbezaan. bukan apa, selalu sangat orang bezakan, lelaki macam ni, perempuan macam tu, camni camtu camni camtu. haa. okay, kalau kura-kura sangat nak paham, meh aku tunjuk contoh..
.
.
.
.
.
.
.
.








semua gambar credit to google.


okay, dapat tak apa yang aku nak sampaikan sebenarnya, memang la ikot logik semua orang pun tahu yang wanita ni sangat complicated, tapi tak semua wanita yang complicated sangat sangat. tapi aku rasa, aku lebih cenderung kepada cara lelaki lah, normal tak aku? teheee.

2 comments:

  1. kak amani pon complicated jgak ke??

    ReplyDelete
  2. akak macam lelaki la, kan akak da ckp tu. hahaha

    ReplyDelete