si cantek & kachak ;)

Sunday, January 23, 2011

mane nak cerite dulu ni? okayh okayh, aku citer sekali gos alias gus, heeee ;D

assalamuaikum ;)

bukan nak cerite ape sangat lah ponnn, heeee, balik kepong memang susah nak benti makan even aku kene diarrhea dan muntah muntah sepagi selepas departure di rumah kakaks aku di kepong, tatahu ape silap makannye sampai kene camtu *padahal makan tak hingat. okayh, bak kata orang tua tua, penyakit ni jangan dilayan sangat, kene lawan, *dalam kes aku, kene makan lagi banyak lah kirenye kann?

makan makan ;) ni makan kat restoran china halal kat mane tah, tapi dekat ngan satay kajang yang bukan kat kajang tu, tahu? tatahu sudaa, malam before aku balik segamat. enjoi je la gambo mukanan kelabu kelabu asap ni :)

kailan kot, gureng besame halia

sup shrimp with toufu

ikannn(lupe ikan ape and masak ape)

ayam gureng lemonade(lemon je la)

tengok sudu tu, tu sudu cedok nasi yg besau tu taw, maknenye?

wuh wuh, lapaaaa

ni dalam pinggan aku, mampak proper je memule ;D

okayh, aku makan ta hingat punye *memang kebiasan bila jumpa makanan sedap, mase duduk tu memang tak perasan dah kenyang, tapi bila bangun, wuooohh, sendat sempit padat ghupernye perot aku ni. teheeee.

lepas tu, aku da cakap nak snap pic landport yang baru kat bandar tasik selatan tu kann? errr, tak ingat? tape lah, layan jugaklah gambor gambor yang aku snap curi curi *bukan tak boleh snap, tapi segan dan tanak tunjuk jakun sangat ;)

pemandangan di laluan lrt-ktm-kliaxpress~tbs

kaunter beli tiket, cool, ade touchscreen 

information board(departure/arrival)

ke ruang departure

cool is't it?

really cold actually ;)
p/s ; malu bertanye sesat jalan, dari tak suke bertanye, tetibe jadi ringan mulut pulak tanye ape yang patut. teheee.

No comments:

Post a Comment