si cantek & kachak ;)

Saturday, January 1, 2011

my new year eve ;)

assalamualaikum..

ouh, hostel ku di segamat telah memanggil-manggil, maka aku terpakse keluar membeli barangan keperluanku disana kelak. okay, i'm not dat polite to use all words like above. hah, before dat, i'm not planed to go out with cik ct zack kembang, tapi dia text me in early morning ask me to accompany her cari kasut dekat jusco kepong nun. tapi nak peginye bukan in da morning pon, dekat senja gak geraknye cuz cik ct zack kembang last day kerja kat 7E berdekatan rumah beliau(batu caves).

okay, memula dia keberatan nak hamik aku kat rumah, tapi macam biase, aku memakse, trimas ;) after fetch me, we straight and a bit belok-belok to jusco kepong atas sebab pencarian kasut febret cik ct zack kembang ni iaitu kasut buaya(crocodile), then, we ate kat arena jusco, mam nasi kosong with several lauk which is tomyam ayam, kangkung gureng dan ayam blackpaper.

after that, kami gerak puler ke tesco kepong, untuk berbelanjer.. teheee, 1st time aku berbelanjer dengan perasaan yang cuak, 'cukup ke duit aku, cukup ke duit aku ni???' tak pernah secuak tu cuz selalunyer 'banker ade ngikut' bak kata cik ct zack! hahaha~ rase macam da kerja gitu berbelanje.. adoilaaa..

memang penat jalan ngan macik tuh..(cari kasut dia) nak snap kat cermin besar, segan mak ;")

my lovey dovey driver(sayang kaw lah!)

kekabur pon nak upload gak, ader aku kesah!

barang kami yang mencecah rm300++(sikit je weh, tapi reger dia....)

opsss, telur tu ma aku pesan ;) dan tutt tu bukan aku punyer.. hehehe

kan aku cakap, kekabur pun aku nak upload gak, kaw kesah ape? hehehe
p/s ; zack sayang, jangan marah ye aku cakap kaw kembang, jangan sentap-sentap ye, kite same-same kembang taw.. hahahaha.. dan dua kali aku jumpa cashier same cuz after berbelanjer ngan ct zack ni, aq wat second round lak, but with my mum puler ;) dan lagi, kali kedua pun mamat cashier tu tersilap teknikal gak macam masa aku ngan cik ct zack tadi, badi hape tah aku bagi kat dia tatahu laa.. sian orang ramai giler beratur belakang.. teheee..

3 comments:

  1. hahahhah~ i luv u girls! :-* epy nu year...moge 2011 lebih bermakne n bring more prosper to u n whole fmly...*wink3! hahahahahahahaha~

    ReplyDelete
  2. aku skung aku twu ko pkai intimate...pinkk gituhh

    ReplyDelete
  3. hahaha, intimate tuh zack punyer..

    ReplyDelete