si cantek & kachak ;)

Saturday, September 17, 2011

Jalan-jalan Cari Makan bersiaran dari Aroma Ikan Bakar

assalamualaikum. 

hari ni, abang ipar aku ajak seluruh isi rumah(akak aku, aku ngan anak diorang dua ketul je pon, hehe) pergi makan kat Aroma ikan bakar, tepi laut(i dunno where exactly at), ada kawan abang ipar aku sekali(and i dunno who exactly treat). here we go...


tengok, kereta berderetan...


my sis(red tudung) and rania, depan tu isteri kawan abang ipar aku.






saja nak tunjuk betapa besarnya tempat ni...


tu dia makan baru sampai.





nampak sikit ke? tapi cukup jangan risau ;)




tiga gambar last tu, crew Jalan-jalan Cari Makan tengah shoot scene penyerahan cenderahati dari rancangan tu untuk restoran tu(terbanyak 'tu' pulak). sebenarnya dekat gila ngan kitorang, tapi kamera henpon aku menampakkan mereka kejauhan pula. heeeee~ 

p/s : ramai je yang berambik gambar dengan Qi si host rancangan Jalan-jalan Cari Makan, aku je yang malu-malu sotong dengan beliau. teheeee~




No comments:

Post a Comment