si cantek & kachak ;)

Saturday, March 12, 2011

nak berangan kejap!

assalamualaikum.

selain family dan kawan, orang yang kita akan sayang sangat, mestilah boyfie kot?(bagi perempuan sebab yang tulis entri ni pun perempuan ye) lagi lagi kalau ade boyfie yang memenuhi kehendak mata dan jiwa kan? aku akan sangat bersyukur kalau dapat boyfie yang ;

>nak kate hensem sangat, tadelah, tapi good looking ade(macam lah kau lawa kan, bialah, name pun berangan).

>tak kaye, tapi pandai berusaha, means, ade duit sendiri la.

>sentiasa ade bila aku perlukan dia, bukan ade waktu dia perlukan aku je.

>pegang pada janji

>at least, ambil tahu keadaan aku

>tak mengongkong

>sayang aku sangat sangat, SANGAT :)

>and the most important thing, beriman, so boleh teros buat suami dan membimbing aku ;)

p/s ; when would i meet my mr.right? sigh* okeh, cukup berangan, nanti da sampai mase baru fikir fikir kan sambil beramal.

3 comments:

  1. boleh jaa, meh join contest. hahahaha

    ReplyDelete
  2. hensem mcm iskandar
    tak kaye mcm iskndar
    sntiasa ada mcm iskandar
    pgg pd jnji mcm iskandar
    semua mcm iskandar lah
    hahahahhahahaha

    ReplyDelete