si cantek & kachak ;)

Sunday, February 27, 2011

week of misery.

assalamualaikum.

pepatah ade mengatakan, bersusah susah dahulu, bersenang senang kemudian, harap itu lah yang akan berlaku kepada sesiapa yang bersusah susah sekarang, termasuklah diri aku ni. actually, aku dah naik segan nak mintak duit akak and mak aku, so dengan pertolongan akak aku, aku apply ptptn, tapi proses sangat complicated rupe nye, just disebabkan a few thing, aku rase tak semangat dah nak mintak lagi, tapi aku nak mintak duit sape pulak lagi kan, so nak tanak kene lah settle kan jugak, caiyok!

lepas tuh, this week ade 3 test beserta 1 presentation yang menggerunkan, sumpah aku nak menanges, tapi pikir balik, tak gune lah nanges, bukan budak lagi, kene hadapi jugak semua ni, but still, i'm need some strength to do all the things ;) caiyok again! besides, i'm miss my mum, her cooking, my nephews and nieces, macam macam lagi larhhhh, padahal baru sebulan tak balik. heeeee~

p/s ; chiow, nak celebrate beday member ;)

No comments:

Post a Comment