si cantek & kachak ;)

Sunday, April 17, 2011

ceritera rumet aku :)

assalamualaikum.

dok hostel ke, dok rumah sewa ke, mesti korang dapat rumet or housemate kan? dan, mesti macam macam perangai yang korang jumpe kan? ade yang best, ade yang teeettt.. so far kat uitm ni, aku dah jumpe lapan orang rumet, macam macam perangai. tapi aku just cerita yang sekarang ni je lah, yang lepas-lepas tu, aku sayang korang jugak, heart gitu..

rumet aku sekarang ni sorang nama ekin, bachelor part 1, sebaya ngan aku, sorang nama leyka, diploma in accounting part 4, sebaya gak, dan sorang nama kak alin, diploma in accounting part 6. kitorang da satu semester dok sebilik, so far seronok, tade gadoh-gadoh benaran, maksudnye, gadoh maen maen sahaje.

ekin ni banyak cakap, suke nyanyi, tapi aku selalu tak dapat tangkap lagu apekah yang dia nyanyi, paham-paham je lah. hahaha. dia ni kuat setadi, semua orang yang masuk bilik kami pon perasan itu. tidur awal dan ces ces. haha, maaf. dan dan dan, aritu dia watkan aku bekfes(sandwich peanut butter) before dia balik. wahh, terharu mak. haa, dia ni pecinta balik. hahaha.

leyka pulak sekepale ngan ekin, banyak persamaan gitu lhoo, tapi suka layan kitorang macam anak anak dia, suka cakap aku comel(kembang jap kot), teheeee. ramai kawan cari dia untuk setadi, kira cam tutor jugak ler, gud job leyka. hahaha. leyka ngan ekin ni katil diorang kat atas(double decker bahagian atas) tapi dua dua suke benor tidur kat bawah. sebelah katil aku pulak tu, nyemak je. hahahahahahaha, jahat tak aku?

kak alin, haaaa, dia tak banyak cakap ngan kitorang, tapi dia tak sombong laa, juz tade topik nak borak ape kot ngan kitorang. ekceli, aku yang tak reti nak cakap ape ngan dia, dia je yang ade tanye aku itu ini, aku? haram. maaf lah, aku memang kayu sikit, eh, banyak dalam bidang bual berbual ni. hehehe. psst; kak alin ni hot wooo, siyes dari hati ;)

p/s : so far, diorang lah rumet yang aku paling selesa bersama, yang lepas lepas tu bukan tak selesa, juz perasaan aku yang cakap camni. hehehe. but maaf if ade yang terasa.

No comments:

Post a Comment