si cantek & kachak ;)

Friday, April 15, 2011

the craziest week before final.

assalamualikum.

hye guys, rase cam lame benor idok memosting sebarang entri, walhal seminggu je pon. matlufi si pakwe saye(berangan je, sape lah aku dia nak pandang, huhuhu) pon sangat busy dekat dekat final nih. tak caye ce tengok vid ni ....


haaa, kan? caye tak? errr, okayh, sambung cerita aku pulok, minggu ni sangat pack, aku yang si kuat tidur ni pon tidur 2-3 jam je sehari, pencapaian yang sangat memberansangkan @_@ (ouh, sakit gigi lagi T_T) study untuk final pon idok lagi, selosaikan assignments yang tak selosai, dah nak submit baru terhegeh hegeh nak buat, bad bad habit, jangn ler buat(ade hati nak nasihat nasihat).

member member sekolej yang sebulu ajak lepak pon wa tade mase, adess, sorry guys, even nampak pelik je aku busy camni, but i really am, hohoho, aku pon rase pelik. okayh sebelum aku mengarut dan menimbulkan isu yang tak patut, baik aku publish je entry ni. wasalam.....

p/s : headache, nak redeem tidur Z_Z

No comments:

Post a Comment