si cantek & kachak ;)

Friday, December 31, 2010

selamat tinggal tahun dimana aku berumur belasan T_T

assalamualaikum...

walaupun besday aku yang ke-20 lambat lagi, tapi tahun-tahun yang dipandang sebagai remaja belasan tahun akan berlalu beberapa jam je lagi(dari waktu entri ni dipost) dan, selamat datang ke tahun yang matang(ye kot). errr, tak sangka macam cepat je masa berlalu, mula-mula ada ingatan masa umur 3-4 tahun, eh, tetibe sekarang dah 20 tahun?(banyak benda yang aku skip dari menulis).

dari bayi yang comel dan putih dulu-dulu, ke ala-ala mak bayi yang terlebih zat kini, dan gelap-gelap gitu. teheee. tapi tetap, wuohhh, tak sangke tak sangke, aku dah besar rupanye. biler nak kecik balik tu yang kite tatahu -_-" ye, kite kena terima kebenaran teka-teki 'apa benda yang naik dan tak turun-turun?' dan jawapannye 'umur', seadanye. pasti ramai yang aku unlike kann? tapi, ni la lumrah kehidupan. ^_^

so, dikesempatan ini aku nak mengucapkan selamat tinggal tahun 2010, hepi new year guys..... ;)

fakta ; tahun ni ade 365 hari... teheeeeee


p/s ; new year eve ni pergi shopping barang na balik hostel bersame cik ct zack kembang. teheee~

No comments:

Post a Comment