si cantek & kachak ;)

Tuesday, November 9, 2010

buah hati pengubat luka


mr sushi
miss sushi
mr. tart
miss sandwich
seperti diatas, meraka adalah teman rapat aku pada masa-masa yang aku perlukan, tiada siapa yang pernah lebih rapat dengan aku melain mereka! mereka lebih memahami aku dari sesiapa yang pernah mengenali aku. aku cinta mereka. maaf kerana terlebih sudah* hehehe. semua hanyalah rekaan semata, tiada kena mengena sama ada yang masih belum dimakan atau yang telah pun selamat dimakan ;) tapi, bagi aku makanan adalah pengubat luka di hati, bukan luka luaran ya! jangan pulak ada yang buat ujikaji aka eksperimen pulak lepas ni ;) sangat suka bila keluar bersama kakak-kakak, kerana mereka akan selalu memayung, bukan payung dari panas atau hujan, memayung dari segi keuwangan ya para kecomelan yang kurang faham, terima kasih bila dah faham. just wish for anything reasonable food that you wanna eat, they will consider! hahaha. pergi sana, makan, sini, makan, makan dan makan, bestnya kalau jadi pengacara rancangan makan-makan, salah satu cita-cita aku* 

p/s; malas nak snap gambar makan ni sendiri, apa guna internet jalur lebar, search je lah!



4 comments: