si cantek & kachak ;)

Friday, February 18, 2011

Hanis Zalikha coursemate juga collegemate aku! (jakun bukan)

assalamualaikum..

heeeee, sebenarnye lama dah nak citer, tapi takot korang cakap jakun ke hape kan, sekarang perIsetan kan semua itu. aku ceciter(pengaruh filem hantu kak limah la ni kan), cenggini citernye, since aku masuk uitm segamat ni, iaitu bersamaan akhir tahun 2009, baru lah aku tahu tentang hanis zalikha, mule mule tu tak kenal, tapi budak budak sini selalu dok citer sal kakak model kakak model(dia tua setaun dari aku), name hanis zalikha, setat dari situ, kami yang baru masuk ni terus lah menggunakan abang 'google' untuk menytalker beliau(sebab tu dia tersenarai top 6 google search 2010, aiceh), ye la, mane taknye, mesti sume yang baru tahu pun menghebohkan pada keluarga, teman teman juga rakan taulan(temasuk aku la tu)

okeh, berkat pertolongan abang 'google', kami mengenali paras rupa juga belog beliau. hehe, suke suke suke. selain itu(ha ni gempak sikit) aku dan rakan rakan rupe rupe nye satu kolej dengan beliau, hehe, suke suke suke lagi, bukan itu saja, bilik kami juge satu aras(tapi sayang, hanya untuk semester satu, tapi still same kolej till now ea). beliau disini pakai tudung, cantek cantek cantek. kalau tesermpak beliau, kami akan bisik bisik sesame sendiri, bukan ngumpat, tapi cakap 'uishh, cun arr kak hanis in person kann', kalau kami yang pompuan pon da ckp gitu, laki hape tah lagi kann?

ade sorang kawan aku ni siap cakap ' aku nak amik gambor ngan kak hanis tu before dia abes belajar kat sini, aku akan make it sure', hamik, pompuan yang cakap tuh. hehe, aku ni tak lah kot, segan mak, pandang aku pun tak penah kot(merendah diri macam kak hanis tu seorang mamat je) ape yang aku sangat salute, dia santek, pandai, dan tak sombong(bukan nak puji memuji, cumer hakikat). hidup hanis zalikha! aiceh ^_^

p/s ; tetibe nak terciter sal beliau pulak, sebab selalu tunggu beliau update belog beliau.. heeeee~

No comments:

Post a Comment