si cantek & kachak ;)

Wednesday, February 9, 2011

sayang semuanya, sudah terlambat...

assalamualaikum.

sejak kebelakangan ni rase tatahu lah nak update hape dalam belog ni, jiwa kacau, hati tak tenteram, tensi, sedih, pilu, rindu, menci, dan semuanye tidak benar same sekali. teheeee~

okaih, tajuk entri kali ni memang takde kene mengene, jiwa memang sedikit tidak tenteram sejak dua menjak ni. aku tetibe rindu dekat semua orang yang aku kenal. especially femli aku yang techenta. rindu sangat sangat sangat, ma, adik miss ma! :'( hormon tak setabil gamaknye, kadang kadang(but most da time) ase nak nanges. aku jadi pasif(macam lah kepoh sangat before), aku jadi pemerhati, aku jadi bukan diri aku like before. i don't really know whats going on with me myself.

p/s ; really need someone to talk to, lend their shoulder for me to cry to, and sorry for my totally crap writting.

No comments:

Post a Comment