si cantek & kachak ;)

Saturday, February 5, 2011

pemersendaan terhadap Sony Ericsson Zylo W20 aku oleh anak buah!!

assalamualaikum..



nak cakap enset aku tebal lah, tade flash lah, gambar tak sharp plus a bit blur lah, hamboi hamboi, how dare! kalau aku bagi, berebot je nak tu, budak kecik zaman sekarang, bukan main lagi, kite dulu, orang len gune nokia 3310 pun dah cukop kagum taw! revolusi sunggoh!

ommo omo, get a life! sentap sekejap, eh, over emosi ngan anak buah sendiri pulak. tapi bile pikir balik, ade aku kesah? hehehe, diorang jeles sebenarnye tu. sebok gak nak maen game kat enset aku, kadang kadang puji jugak lah, cakap screen enset aku besar lah, cam touchscreen lah. watever!

p/s ; bersyukur sangat lah ude nak belikan, nan hado?(tataw maksud, tapi saje nak tuleh!), den bukan orang berado, hehe~

2 comments:

  1. hp sama dgn hp adik aku,
    hehehe,
    hye, twins.
    selamat pulang ke kampus :)

    ReplyDelete
  2. hehe, adik laki ke pompuan? kikiki...
    yay, jpe d JPAM...

    ReplyDelete