si cantek & kachak ;)

Wednesday, May 11, 2011

Amir Khan hero Bollywood yang aku Heart!

assalamualaikum.

cerita bollywood ni selalunya mesti cukup rasa, which means, ada unsur kekeluargaan, persahabatan, percintaan, dan macam macam lagi kan.dan cerita bollywood ni siapa yang tak tahu kuat dengan menyanyi sambil menari nari, tepi laut, atas gunung, tepi gaung, dalam hujan, bawah jambatan, cakap je kat mana, semua ada. kenkadang memanglah menyampah jugak kalau tak habis habis nak mengirai(menari plus menyanyi), tapi dah tu cara diorang make the story interesting besides it is their tradition, what should we do kan, tengok jelah, kalau menyampah, tukar channel, tak susah, dunia di hujung jari(remote control kan ada).

okeh, mukadimah je kat atas tu, aku sebenarnye nak cerita pasal sorang pelakon bollywood yang aku minat sangat. tu pon sebab muka dia tak pure bollywood, which mean mix la, macam matsaleh ada, macam hindustan pon ada. ce tgk, betol tak...

halah halah, gigit kang :D

apa? hero tua? ade aku kesah, teheee. tapi aku tengok cerita dia tak banyak pon, tak sampai lima rasanye, dan yang aku paling ingat cerita 'Mann', 'Fanna' dan '3 idiots', fuhh, marbeles lah lakonan dia, tak caye, ce tengok, kalau tak leh nak digest in your brain gak, takpelah, apa boleh buat.

gambar dari filem 'Fanna'
pasal cerita 'Fanna' ni, aku minat sangat cuz the combination of dia dan Kajol, hooooh, how sweet, aku suke sangat woohh. okayh, aku tetiba terbuat entri ni sebab tadi nampak iklan panggung sabtu kat tv3, cerita 'Fanna' ni jam 2, hari sabtu bersamaan 14 mei 2011. makanya, aku tak sabar nak tengok untuk kali kedua, ye baru kali kedua :D

p/s ; kadang-kadang layan hindustan pun best gak, boleh bersihkan mata (dengan air mata :D )

1 comment:

  1. tak tahan.. taman negara besar punya hati dudu' dalam...

    ReplyDelete