si cantek & kachak ;)

Thursday, May 5, 2011

a small celebration with my sista.

assalamualaikum.

actually i'm going back to johor this semester break, i need to babysit my angah's kids, got upah for sure :D tak tahu ape motif dia hantar anak dia balik kampung padahal aku boleh je jage mereka kat KL ni, it's okay, cuz home sweet home, eventhough not so sweet cuz memang susah gilak nak keluar atas faktor transport.

so, before balik my sista bought me cupcakes for my becoming birthday, yalah, dekat johor just my mum je ade, so takde orang akan celebrate my birthday lah kan, thanks god, cuz setakat ni, since my first birthday till now, i got cake for my birthday :D suke suke suke.

cupcake chic bought at the curve

haaa tooodiah..

sebok ja nak pasang lilin kakok kakok aku nih.

gedik takblehblah kan.

thanks yaw :D
p/s; setelah berbulan mungkin juga bertahun tak dapat makan ikea meatballs, akhirnye tercapai jua hasrat :)

No comments:

Post a Comment