si cantek & kachak ;)

Saturday, June 11, 2011

berjimba dengan duit.....(rahasia kerajaan langit)

assalamualaikum.

hye guys, petang jumaat ni, aku ngan memember yang menginap same kat rumah kakak aku keluar berjimba a.k.a berfoya foya tahap awal(bukan luar tabii lah maksudnya), kalau keluar ngan member memang tak hingat dunia kan ? tak ? ke aku je yang rasa camtu ? hah, pedulik ape, yang penting kitorang tak kacau orang :)

sedikit(ke??) moments yang telah dibekukan(gambar) untuk tatapan semua, ecece..















sampai midvalley, terus menuju domino's pizza, isi perut, pastu dah kenyang, jalan jalan lak menuju puncak, yaitu cinema, beli tiket untuk cerita karak, not bad lah ceritanye sebab buat kitorang jerit jerit macam naik roller coaster! then lepas abes menonton tu, ingat nak buat second round, tapi tak jadik, sebab nak sambung esoknye. teheee.

lepas tu, kitorang window shopping before berenti menala baskin robin pula, duduk duduk, lepas lelah, ingat bekebun je ke penat, mengukur midvalley tu pun penat gak. banyak gak la tempat yang kitorang tuju, last but not least before balik, kitorang dinner kat popeyes, then balik sebab banyak kedai dah tutup :D betul tak ingat dunia punya bejalan !!

p/s : best moment with fellow friends eva lah today :) and jumpa few celebrities which are, musthafa kamal and sharifah zarina with their family, and two of my friends jumpa fizow omar, kemain eksaited lagi mereka ni sebab mamat tu hemmmsemmm sangat kabonya. ush rugi tak nampak ke aku, kalau tak....., ada aku kesahkan ? HAHA.

ooouh bye ;)

No comments:

Post a Comment