si cantek & kachak ;)

Thursday, June 9, 2011

new entry

assalamualaikum.

seriously guys, i don't have any idea what kind of entry that should i post in my own blog lately :) dah mula sem baru, busy mengalahkan tukang masak hotel terkemuka je. by the way, sekarang ni, dekat kolej ada kesulitan mendapatkan air untuk mandi, minum dan melancarkan proses penyucian sisa perkumuhan, makanya, aku mengambil keputusan drastik dengan mengajak kawan kawan pulang. terpaksa lah tak attend satu aktiviti kolej kan.

this time, aku balik kepong lagi, umah akak aku, bawak pulak kawan kawan aku yang dah jadi OKB(orang kaya baru), ptptn da masuk kan, nak berjimba latuw, sambil menyelam nak mandi manda sekali latuw. okeh, nanti aku apdet lagi dengan menampal gambar mereka dan aku yang pastinye. buhbye :)

1 comment: