si cantek & kachak ;)

Saturday, November 27, 2010

annoying = irritating

mesti ada benda yang korang tak suka dan rasa benda tu merimaskan kan? kann? walawey(tak tahu maksudnya, maaf kalau mencarot)! aku rimas kalau;

  • dengar budak melalak, memekak(macam mana la kalau anak sendiri nanti)
  • orang suka desak-desak(tapi aku? errr..)
  • orang membebel dekat aku(kalau aku salah pun, boleh cakap bebaik kan?)
  • disuruh-suruh(suka ikut kepala sendiri eh)
  • dengar orang 24/7 begayot dengan boypren!(ingat kau sorang je ada? huh)
  • kena kongkong dengan sesiapa waima suami(??).
  • orang penyepah, tapi tak sedarkan diri(bukan pengsan atau koma) boleh pulak cakap orang lain!
  • kena ganggu masa tidur(muka wajib macam nak telan orang)
  • dekat dengan orang berbau(tak suka dekat dengan diri sendiri gak kalau berbau)



kalau perangai aku yang irritating dan buat korang rasa annoying, sila-sila lah menegur dengan hati terbuka kerana aku akan menerima dengan berhemah(macam terbalik) ;)

3 comments:

  1. aku paling xske org berlendir xtentu psl HAHA

    ReplyDelete
  2. berlendir x tntu psl tuh ape fieza oit??? ahaah~ weyh mostly y ko tulis sume owg ade...ko ade aku pon ader...conclusionnyer...muhasabah dri n think b4 act...ok bebeh...=)

    ReplyDelete
  3. errr.. pebende la cik ika merepek ni..
    aq ckp sal ape yg aku rimas kot, tetibe mostly org ade.. err. err..

    ReplyDelete