si cantek & kachak ;)

Thursday, November 11, 2010

kesombongan

'sombong? kenapa perlu sombong? seronok ke jadi orang sombong? ada ke orang nak kawan dengan kau kalau kau sombong?'


'hah? what are you trying to says actually? perasan bagus betul lah!' hahaha, jangan lah marah ye. baju tu yang cakap, aku tak cakap.


 sometimes we are't arrogant, but people around us misunderstood when we act like an arrogant.
kadang-kadang aku malu pun orang cakap aku sombong. tapi kadang-kadang aku memang sombong tapi aku tak perasan sebab muka memang dah berat kan. gambar diatas tidak ada kena mengena dengan aku kerana hidungnya super tinggi, sesuai dengan peribahasa 'hidung tinggi'. 


aku pun tak perasan yang muka aku ni minta penampar kadang-kadang(siapa cakap selalu meh cakap face to face!) ;) dah biasa sangat tu. tapi aku tak sombong lah sebenarnya, tak caya meh tegur, jangan segan! bajet famous dan ramai kenalan lak, sigh* hehehe. aku cuma tak prihatin je, bukan sombong. so, don't judge book by it's cover okay guys ;)



7 comments: