si cantek & kachak ;)

Wednesday, November 10, 2010

certerpen saya

seharian tiba dari segamat, uda tiba-tiba berkata sambil mengkebil-kebilkan matanya memandangku 'adik, would you babysit rania for this 2 days, because we'll send rayyan to their opah, and it is't fair that rania need to go to nursery while rayyan did't, would you, would you adik?' sambil buat muka kosong tak ambil tahu(emm, macam lirik lagu) aku pun angguk je. 

rania, bukan susah pun jaga budak ni compare to rayyan yang dah tak berapa suka pada aku, tak tahu mengapa. mungkin kerana kebengisan ku, mungkin cuma. tetapi rania tetap saja manja dengan ku, aku terharu ;) sambil menjaga rania, aku menjalankan tugas-tugas membasuh, memasak, menyidai pakaian yang telah dibasuh, memakan, dan juga menonton peti TV yang bersiarankan MTV, nickelodeon, disney channel dan sebagainya. tak lupa juga aktiviti atas talian(on line). 

bila dah bosan, tidur bersama rania Zzzzzzz

p/s; certerpen adalah 'cerita terlampau pendek' yang diahsilkan oleh; aku, sekian wasalam ;)

2 comments: