si cantek & kachak ;)

Friday, November 5, 2010

berjiwang??

first of all, thanks for reading my unreadingable crap ;)
 starter yang cliche lah aman! okeh, based on topic above, i like to elaborate a bit bout jiwang, just from my view. aman, kita bukan nak buat karangan english ye, lagi satu, perlu ke spekin bagai? dah la english kamu agak tak masuk di akal. at least im trying. heeeeee, okeh-okeh, cukup bermonolog aman, berbalik kepada tajuk ya rakan-rakan, jiwang?

perkataan sinonim bila wujud kejiwangan

kata-kata semangat untuk orang bercinta

yes baby! tetiba*

 ermm, berfikir seketika* bagi aku, jiwang ni, hanya untuk orang bahagia bercinta. yang putus cinta pun banyak, tapi just untuk memarahkan atau lebih faham, memparahkan lagi hati yang luka, cewah. bcoz, kebanyakan lagu-lagu jiwang khas untuk orang putus cinta sebenarnya. bila da putus cinta tu, duk lah melayan lagu-lagu jiwang, then melalak aka meratap dan menangis sorang-sorang bila flashback kenangan-kenagan manis bersama, kan? eceh, macam ada pengalaman je* haaa, bukan ke tak elok tu? tapi, kita patut tarik ia kearah posotif dengan menganggap, putus cinta adalah pengalaman. bagi individu yang 'sedap' bercinta pulak, mesti lah dengar lagu jiwang, sambil senyum sorang-sorang, lepas tuh, mesej ayat jiwang-jiwang dengan pasangan, tak cukup tu, on call sebab nak meluahkan kejiwangan, haa, luah sampai lebam! huh, macam jealous aje* memang pun! hahaha, yes! aku dah berjaya mengarot! well done aman!

TUHAN, KURNIAKANLAH HAMBA MU INI PASANGAN HIDUP YANG DAPAT MEMBIMBINGKU  KE JALAN MU YANG DIREDHAI, dan BERIKANLAH KESIHATAN AKAL FIKIRAN DAN TUBUH BADAN YANG BERPANJANGAN KEPADA KU. AMIN~ 


p/s; kredit kepada azriena abu zarin diatas lappy anda, juga siti hajar abd malik diatas broadband anda :)

No comments:

Post a Comment