si cantek & kachak ;)

Tuesday, December 14, 2010

answer me, not questioning back !

asalamualaikum ;)
tengok tajuk cepat, tengok tajuk! actually, i'm used to questioning back if anyone ask me questions! faham tak situasinya? meh aku bagi eksampel ;

situasi 1
uda ; dek, arini kau masak hape?
aku ; haa? kenape?
lepas tu kena bebel... 'ih, nape ko suka tanya balik bila aku tanye?'

situasi 2
dia ; do you l**e me s***g?
aku ; emmm, how about you?
dia ; can u answer my question cuz i'm da one who asking first.
*dem dem dem(damn) i wanna hear that form you first lah! nak tanya dulu segan.

situasi 3
huzaif ; oshu, kenape bla bla bla(banyak sangat soklan dia, aku tak hingat da!)?
aku ; kenapa, tak boleh ke?
diam dengan muka protes sebab aku tak jawab soklan dia, tak kuasa mak, penat nak melayan kanak sorang ni!

synonym wit me -_-"

so, natijahnya adalah, aku memang akan 'tertanya' balik bila orang tanya soklan, sampai kene marah! huuuu, i did't mean it laaa ); nasib baek la masa exam aku tak menjawab soalan dengan soalan jugak, kalau tak, parah! tapi berguna kot kalau nak main game 'menjawab soalan menggunakan soalan' macam dalam rancangan spontan tu ;D teheee.

No comments:

Post a Comment