si cantek & kachak ;)

Saturday, December 4, 2010

repunzel movie 2010


ouh, cita-cita aku nak tengok cerita ni tercapai akhirnya, walau bukan yang 3D sebab da terlepas timingnya, tetap nak tengok waima yang biasa kerana jiwa dah memberontak nak tengok nak tengok! jadi, aku meminta penghantaran ke cinema bedekatan oleh kakakku(tesco je dan MBO cinema je, at least). membeli 2 tiket dewasa untuk aku dan seorang kanak kecil, ouh, silap perkiraan dan membazir RM5 disitu ye! siapa kanak kecil yang dimaksudkan? nadi huzaifah ben ten la. kali pertama bagi dia menonton wayang, sangat hebat ye, aku pun umur dah berbelas baru first time tengok wayang ok!(umur waktu itu dirahsiakan)

ouh baiklah, berbalik kepada ini movie, banyak kelainan dari cerita repunzel yang pernah kita tengok baca dan dengar dari kecil. sedikit perkongsian disini; repunzel memiliki kuasa(teka lah!) dan nenek yang kurung repunzel ni treat repunzel just like her own daughter even a bit mean sebab lansung tak bagi keluar dari that tower kan!

aku nak sesumpah(benatang yang leh menyamar) atas kepala repunzel tu!

p/s ; memang best lah! teserlah keperempuanan i taw! haha

No comments:

Post a Comment