si cantek & kachak ;)

Thursday, December 16, 2010

kenapa korean ?

hye hui hoit guys ;)
giler lah, kalau dapat tengok cerita korea, satu kerja haram tak boleh buat seyh, buat pon sebab terpaksa, tu pun  marah-marah, bentak-bentak, rungut-rungut, sungguh kurang bermoral disitu! tapi tu semua terjadi ada sebab musababnya, tak gitu?

bagi pecinta korean drama mahupun movie, sebab ape korang syuker syangat? tak tahu gak, meh aku bagi hint *memang suka nak hint-hint ni* ni semua sebab ;

  • pelakon yang cun, santek, kachak, ensem juga cute tak kira hero mahupun heroin
  • lakonan diorang, tak kayu la weyh *puji lebih*
  • cerita cintan *suke suke suke*
  • semua mood ade(happy,sad,unsatisfied,suspens,etc)
  • bahasa mereka comel(yah,arraso,saranghae,pyanae,etc)*mahap lau salah eja ;)
  • jalan cerita menarik(ye ye je aku ni)
  • ........korang rase??









picture atas sekali tuh, the latest drama yang aku tengok, still belom habis, sebab memang baru dari ladang nih. not bad ma, suke suke suke! aku tak upload la sumer cerita yang aku tengok, banyak mangaih, giler hape! yang ni quite famous la kan, mesti ramai tahu.

p/s ; kalau dah minat tu, memang macam-macam la cakap kan, tapi, bagi yang tak minat tu, tayah nak kondem sangat la, aku tak kondem pe yang ko minat kan? so, muafakat membawa berkat, sekian trimas ;P

No comments:

Post a Comment