si cantek & kachak ;)

Sunday, December 12, 2010

makan dan movie(narnia)

salam hi hye ;)
ahad yang ceria ni aku keluar lagi, kalau aku yang keluar, memang takde tajuk lain selain makan dan movie, ouh, my pleasure ;) memula nak pergi jomheboh, tetiba kawan kensel pulak kan, lega gak ler, bukan pe, kat jomheboh semestinya padat rapat dengan manusia, disebabkan cuti sekolah, dan paling jelas, hari ahad! 

da kensel date ngan kawan, aku teringat pula bahawa ada seorang sepupu perempuan aku yang belajar(nursing) dekat kl ni, so aku terus text dia, tanya nak keluar tak, then dia cakap, jom la, haa, maka, berjanji lah kami ingin berjumpa di petang hari, sebelum ni tak pernah keluar sama atas sebab-sebab private and confidential.(sumpah menyampah dengan ayat sendiri)

da siap-siap, tanya angah 'leh tolong antar gi OU sekarang?' tapi, jawab angah 'aku belum mandi, belum semayang la, anak aku sape nak tengok ni?' huuuu, aku terus sentap dan nak nanges(cengeng bai) ngadu kat uda! hehehe. at last, abang wan(uda's hubby) yang hantar sampai kat muka pintu OU okay! haha, takde la, drop aku kat tempat taxi waiting sudeh! pergi tanpa memikirkan pulang nanti mahu naik apa!

aku jumpa cousin aku tu, kitorang pergi makan kepsi dulu sebelum membuat keputusan cerita apa yang akan kami laburkan duit untuk ditonton. akhirnya ;

pilihan ideal kami

(review) cerita kali ni hanya lucy, edmund dan seorang cousin meraka yang annoying kembali ke narnia, petter dan susan sudah dewasa, dan berpisah dengan adik-adik mereka kerana pergi belajar(ouh, my petter yang hemmsem dan susan hanya muncul dalam beberapa scene saje) nak tahu lebih lanjut, tonton la sendiri dan rasai kedinginannya(dalam cinema sangat sejok kan)

okay, finished with the movie, i call my angah(sentap kejap je) lalu bertanya tanpa segan silu 'sape nak amik adik eh?' woot. she said 'ko kat mane? lepas maghrib la aku amik' wehuuu, so, tayah risau-risau dah, terus ajak kejen aku ni pergi makan lagi ;) kami makan tako ball dan juga kimbap(nasi kepal bersalut seaweed)
hahaha, full gilak! and the end~

p/s; karangan terlebih panjang, harap maaf ;)

No comments:

Post a Comment