si cantek & kachak ;)

Thursday, December 16, 2010

nak kurus tapi....

orang berbadan comel(demok,chubby,etc) ni takkan nampak begitu comel bila bergambar kan? sebab? gambar menceritakan segalanya *picture tell the story* aku pun bila tengok gambar sendiri yang berbadan comel* ni mesti cakap 'mangaih, besarnya aku, aku besar camni rupernye, lebar la siot aku' menci menci sangat!

tapi, apakan daya, sudah anugerah dari yang ESA, terimalah seadanya. hehe. bukan tak pernah cuba nak kurus. pernah tak makan nasi sebulan lebih, memang banyak la turun masa tu, tapi tekak ni sekali da dapat nasi, ha kau, makin asik teringat nasi jer, dah macam addict pulak jadiknya, parah.

aku tak pernah la sampai makan ubat kurus tapi pernah cuba makan herbalife, memang sangat bagus, tapi harga tak berapa nak masyuk lah bagi aku, bagi aku jer ok! so, terpakse benti ler, tengok lah kalau keduitan seimbang lagi, aku akan teruskan, promish! bukan untuk kurus jer taw, untuk maintain kesihatan yang sejahtera juga berguna!

tapi since akhir tahun ni, keinginan nak kurus tu menipis pulak, tah kenape, jadi tak kesah nak makan ape, cuma takdelah sampai nak gain weight lagi kan, tanak tanak tanak! aku kena aim gak untuk kurus! nak beli pakaian pon senang kan, self confident pon tak lah sampai bawah takat beku!

p/s ; walaupun dia tak kesah(ye ke tak kesah?) aku kena usaha gak, ceh, heheh ;)

No comments:

Post a Comment