si cantek & kachak ;)

Sunday, December 26, 2010

bola bola bola ??

assalamualaikum..

biler nak cerita pasal bola, dengan penuh kejujuran aku nak bagitahu, aku cuma tahu bola tu bulat je. kann?
yess, aku memang tak tengok mane-mane match bola antara mane-mane pihak pun. siapa yang tengok match bola dalam family aku? jawapanya, semua, tak kira yang paling tua, hingga ke yang baru lahir, kecuali aku!

paling gamat kalau abang-abang ipar aku yang tengok, siap diorang yang golek-golek dan terjerit jerit bila pasukan yang diorang sokong tu dapat jaringkan gol. dulu, masa abah aku ada pon, dia super suke tengok match bola ni, sampai aku pernah la terikut tengok same sebab sangat happening bile tengok ngan dia. tapi itu dulu(ceh, ayat cam iklan), sekarang aku da tak minat balik. lantak pi lah depa.. teheeee...

ape yang menarik sangat tengok soccer ni? tapi tak pe lah, aku tanak kondem orang yang super minat ngan bola pon cuz mungkin sekarang aku tak minat, masa depan kita tak tau kan, sekali terjadi kipas susah mati *die hard fan soccer match, haa sudah, da malu kalau orang ingat bahawasanye aku penah kondem orang yang suke tengok soccer match sekarang ni.

takde motif pon gambar ni, saje nak letak sempena tajuk entri kali ni ;)
p/s ; yay, tumpang hepi sebab malaysia menang 3-0, woot, hebak lah malaysia!!!! ;)      

No comments:

Post a Comment